Obserwatorzy

sobota, 28 listopada 2015

Bakteria,balony i cukierki?

Hej! Dzisiaj przychodzę z nową serią,było dużo pozytywnych komentarzy z nią związanych,więc jest! Dzisiaj pokażę Wam tylko 3 zadania wykonane przeze mnie,jeżeli się spodobają będzie ich więcej :) Mam nadzieję,że niedługo pojawi się również zadanie wykonywane "na wizji".

Zacznę od jakże znanego wszystkim "Zniszcz ten dziennik".
Oto moja interpretacja zadań :)

Długo męczyłam się nad tym rysunkiem,sama nie wiem czemu.


To zadanie trochę przekształciłam na własne potrzeby ;)






Teraz jedno zadanie z "To nie książka"

Ta strona jest tak mała,że nawet bakteria jest od niej większa. (P.S Ten obrazek tylko symbolizuje bakterię,pewnie bakterie tak nie wyglądają,także nie rysujcie takiej bakterii na kartkówce z biologii ;) )





10 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie zinterpretowane zadania z książki :) O ile można je nazwać książkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna, indywidualna interpretacja książki :)
    przy okazji zapraszam do mnie ;)
    http://my-stf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam Zniszcz ten dziennik i robiłąm zadania tylko przez dwa tygodnie i już rok siedzi sobie na pólce :) fajne rusunki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moj też siedzi na półce,choć czasem do niego zaglądam ;) Dziękuję :)

      Usuń
  4. Ciekawy post
    Też miałam zniszcz ten dziennik
    Super sprawa
    karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zniszcz ten dziennik i jest to super sprawa dla pobudzenia naszej wyobraźni :)

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog! pozdrawiam i zapraszam do mnie ----> http://zuzannafoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog ;) karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń