Obserwatorzy

sobota, 21 listopada 2015

Nowa seria??

Hej! Chciałabym urozmaicić mojego bloga i w związku tym chciałabym zacząć coś całkiem innego! Chodzi mi o kreatywne książki,od których półki na księgarniach aż się uginają! Będę pokazywać Wam moje interpretacje zadań,a nieraz będę dopiero zaczynać pracę i pokazywać Wam krok po kroku jak wykonałam daną stronę :) Piszcie w komentarzach czy chcielibyście aby cos takiego pojawiło się na moim blogu ;)   (Nie będą to zadania z tylko jednej ksiazki! )


12 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na urozmaicenie postów. :)

    inaczej-dree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na serie.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na serie.
    Pozdrawiam
    karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :)) Bo ostatnio napisałaś, że obserwujesz, ale niestety nie ma cię na liście.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł. Gadżet już jest :) http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam blogi różnowrodne, czyli na różne tematy ;) nie chce mi sięwchodzaić na blogi np tylko o paznokciach;) ale są wyjątki ;)
    Zapraszam Cię do rozdania na moim blogu ;)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł
    Zapaszam do mnie karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł, też bardzo lubię czytać <3
    zapraszam do mnie :)
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł, też bardzo lubię czytać <3
    zapraszam do mnie :)
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł, czekam na pierwszy pościk z tej serii ;D
    crazy-agaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń